Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-20, 10:33   #1
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

V64 Bergsåker

V64:1 1 Cash Mearas
V64:2 5-13
V64:3 9 Magaldi
V64:4 4-10
V64:5 4-13-15
V64:6 6-7-12

Vad tror ni om den, bönder? I morrn kör vi skit!

: drunk:

Asgamen, Ska du stänga av mig för detta också??
  Ge poäng Redigera/radera meddelande Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 11:34   #2

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Asgamen, Ska du stänga av mig för detta också??
Asgamen finns det ingen som heter på Sharps.

Du riskerar avstängning om du skriver nedlåtande.

Sen är det inte jag eller någonannan som stänger av, det gör
forumadministratörerna.

Mvh Uffe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Grant den 2016-11-20 klockan 11:54.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 13:26   #3

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Det ser svårt nog ut och jag fokuserar på V4 då det inte är jackpott heller. Första V64 ser svårt ut och över 80% på favoriten är totalt vansinne. Men det är väl flockbeteendet i kombination med att det ser svårt ut bakom = spik för de flesta. Andra ser ut som ett svårlöst lopp också.

I första V4 ser Super Chicko ut som en vinnare och spelvärd spik. Spår långt ut men hästen är ruskigt snabb bakom bilen och kusken är i sammanhanget mycket bra och offensiv. De andra lär vika sig i spetsrusningen och över den korta distansen bör det då vara över. Den andra knappa favoriten MT Jamming Jerry har varit bra efter regibyte, men lär inte vara aktuell för någon spetsrusning. Bara att ta ställning för den bästa(?) som dessutom högst troligt kommer till spets relativt billigt!

Andra är mycket öppnare än vad det är streckat, jag ser ingen i fältet som helt chanslös. 1% på spår 5 med bra kusk och tränare är mycket anmärkningsvärt. Lamino på inte mer än 6% på bra läge är fint, såg någon spurten senast efter att ha tappat 20 meter på kön med galopp efter störning?

Casanova Sisu har alltså galopperat i 14/31 starter (8/15 i nuvarande regi) och är megafavorit på runt 60%? Det är ju ingen elitkusk som styr den här gången direkt heller till skillnad mot tidigare. Tempura går jämnt och bra varje gång. Tellmeabout Larry totalt ospelad på 1%, har gått fint på slutet och samlat ihop till seger många gånger om. Kan vara väl hårt emot nu men som det skulle betala sig! Serious Try efter 7*V75 varav flera fina placeringar och favoritskap nu bara fjärde-femtehandare? Spitcam Jubb som också kört hårt på rikstoton och gjort det bra, delvis mot guldmotstånd. Alvena Garbo så lågt spelad trots Båth?

I sista är jag inne på att Sussan leder hela vägen. Det är kort distans och den är bra mycket snabbare ut än favoriten. Kusken är oblyg och jag har svårt att se den släppa oavsett tryck. 2,8,12 ser riktigt streckintressanta ut om det skulle bli fart på loppet och öppna upp sig!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
abstruse (+1), znipstern (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 13:44   #4
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Asgamen finns det ingen som heter på Sharps.

Du riskerar avstängning om du skriver nedlåtande.

Sen är det inte jag eller någonannan som stänger av, det gör
forumadministratörerna.

Mvh Uffe
Asgamen var naturligtvis en travesti på Asgaya 3141, det trodde jag var ganska så enkelt att förstå.., men,men...
Vet inte om jag uttryckt mig mer nedlåtande än andra på forumet men det får väl moderator bedöma då...

Ha det fortsatt bra, UFFE
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 15:00   #5

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 79
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Alvena Garbo så lågt spelad trots Båth?
Intressanta och vettiga tankar rakt av, dock tror jag du menar Alva Garbo? För egen del vill jag inte sitta utan Xpecttheunexpected med Ove A. som jag tror kan bli livsfarlig med rätt resa i ett lopp som är vidöppet om inte favoriten plockar segern. Dock, många sådana lopp av denna karaktär i omgången.
abstruse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 15:01   #6

Stekels avatar

Standard

Miss Crazy Fresh tar garanterat ledningen i fjärde och jag tror inte Wiktor släpper till någon idag. Ser lite blöt ut, men det kan gå vägen över kort distans!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2016-11-20, 15:21   #7

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Försöker fälla de två stora favoriterna idag och singlar Holmängsgubben som jag hoppas kan köra sig till ledningen, Mellby Entre trots bakspår på kort, men den här årstiden gör det kanske inte så mycket, samt Pointillist där "alla" skriker att Jeppas Picasso ska vinna. Kanske har de rätt, vi får se.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 16:46   #8

Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För en som är nyfrälst travnörd, vad betyder det när hästen ser "blöt"ut?

train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 16:47   #9

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Värmningsexperterna ser skillnad mellan vinnare och icke-vinnare.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 17:02   #10

Stekels avatar

Standard

Citat:
Det var lite slarvigt skrivet, "blöt till slut" brukar man kanske säga eller liknande. Poängen var iallafall att den inte till varje pris försvarar sin ledning över upploppet utan att det är mer troligt att den viker sig om den blir utmanad. Startsnabbhet är mycket viktig i trav, men utan att man vill vinna räcker det bara halvvägs.

tompa87 (+5)
Gammal 2016-11-20, 18:15   #11

Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det var lite slarvigt skrivet, "blöt till slut" brukar man kanske säga eller liknande. Poängen var iallafall att den inte till varje pris försvarar sin ledning över upploppet utan att det är mer troligt att den viker sig om den blir utmanad. Startsnabbhet är mycket viktig i trav, men utan att man vill vinna räcker det bara halvvägs.
"blöt" eller saknar "skalle" är hästar som inte vill vinna. Det förstnämnda är att dom viker sig och inte orkar, det sistnämnda är när man tydligt ser att hästen helt enkelt inte vill vara första. Det är ju flockdjur vissa vill inte vara först.
tompa87 (+5)
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 18:18   #12

Stekels avatar

Standard

Det där överoddset på DD ser man inte ofta, storfavorit och fjärdehandare som ger 30ggr på vinnarkomb och hela 77ggr på DD! Serious Try eller superspurtande Alva Garbo hade ju smakat ännu bättre men man får vara riktigt nöjd!

Torstens (+2)
Gammal 2016-11-20, 22:17   #13

Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
"blöt" eller saknar "skalle" är hästar som inte vill vinna. Det förstnämnda är att dom viker sig och inte orkar, det sistnämnda är när man tydligt ser att hästen helt enkelt inte vill vara första. Det är ju flockdjur vissa vill inte vara först.
Lex thai broddway då? ;-)

train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 23:27   #14

Sharp$: 988
Standard

Citat:
Lex thai broddway då? ;-)
Ungefär
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara